password penny.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Libreville, Gabon van Penny Elzinga - WaarBenJij.nu password penny.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Libreville, Gabon van Penny Elzinga - WaarBenJij.nu

password penny.waarbenjij.nu

Door: Penny

Blijf op de hoogte en volg Penny

10 November 2006 | Gabon, Libreville

password voor penny.waarbenjij.nu is

gabon2006

en als troost heel veel foto's uit Gabon!
Ps: Speciaal voor Nien!

  • 13 November 2006 - 19:00

    Janine:

    huh? sinds wanneer heb ik een password nodig?? en dan ben ik ingelogd, heppie dr nix nieuws op gezet! Dus ik dacht, dan schrijf ik zelf wel wat... :)

    Heerlijk om je weer even in NL te hebben, Pen! Hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.

    Dikke kus van Nien!

  • 14 November 2006 - 22:11

    Penny:

    Ja sorry.. password is wegens privacy redenen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gabon, Libreville

Penny
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 93947

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: